söndag 16 januari 2011

Blogg..?

Ja då hade man skaffat sig en blogg. Och jag som egentligen hatar bloggar. Fast egentligen inte... Utan det är mest folk som utger sig för att vara andra personer än vad som egentligen är, och dessutom tror - att man kan tjäna på att blogga.

Njae. Journalister som bloggar är en sak, men privatpersoner känns ju lite typ, tillgjort. Helt sjukt också när stora företag med reklam och sponsorer söker sig till folk som hetsar folk, bara för att just den bloggen har ett visst antal läsare per dag... Men jag ska iaf försöka hålla mig borta från sånt, även om jag säkerligen kommer yttra mig och diskutera en hel del grejer i denna blogg. Men mestadels kommer detta nog handla om projekt, och bilar!:)

Och jag har faktiskt haft 2 bloggar innan hela denna blogghysterin drog igång, en på svenska och en på engelska. Fortfarande kvar men vill ni läsa det så får ni allt se till att söka på google :P Här får ni inget gratis ;)

Och GRATTIS till er som hittat hit! Räknar inte med några större antal läsare men alltid kul att ha ett litet space där folk som är intresserade kan kika in, läsa och även följa mina intressen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar